מכונת תפירה מקצועית

עולם התפירה בכלל ועולם מכונות התפירה בפרט, היה מאז ומתמיד עולם המתפתח טכנולוגית במהירות רבה מאד. זיכרונות של אמא, יושבת לילות לפני פורים ותופרת ביד את התחפושת היקרה לבתה או בנה הקטנים שמציצים מן הצד בהתרגשות עצומה…אלו זיכרונות שהולכים ונעלמים להם מן העולם ומעטות האימהות שעדיין תופרות ביד, עולם מודרני אמרנו? אז כן ובהחלט, בכל הקשור לעולם התפירה ומכונות התפירה, עשתה הקדמה פריצות דרך אדירות, כאלו המציבות את מכונות התפירה בקדמת הבמה על שלל הסוגים.

מכונת תפירה מקצועית. עניין של הגדרה

כל מי שאוהב או אוהבת לתפור, מכירים את ההתרגשות כאשר הבד רץ לו מתחת למחט, אשר מנקבת אותו תפר, תפר, במהירות הבזק ופתאום…בגד מוכן. זוהי מכונת תפירה ביתית אשר עושה את העבודה, ותחת ההגדרה של מכונת תפירה ביתית נמצאים כל מי שהתפירה הינה תחביב עבורה/ו ותדירות התפירה אינה מסיבית. כאשר אנו מדברים על מכונת תפירה מקצועית, הכוונה היא ליכולותיה של המכונה, כמות העבודה וכמובן ליכולות התופר/ת. כך למשל, יכולה להיות מכונת תפירה ביתית גם מקצועית. ככל שנתמקצע בתפירה, התיאבון גדל, כמו גם הרצון ליישם תפרים מיוחדים יותר, עם מגוון בדים רחב יותר (בעיקר עוביים וסוגי החוטים) וכמובן, הצורך במכונה חזקה יותר, אשר תופרת מהר ואיכותי יותר.

כיצד נדע איזו מכונת תפירה מקצועית לרכוש?

רכישה של מכונת תפירה מקצועית, מתחילה בראשיתו של דבר בתקציב. טווח המחירים של מכונת תפירה מקצועית הוא רחב מאד ותלוי הקשר הפונקציות והטכנולוגיה המשולבת בה ולכן חשוב להגדיר תקציב את הסכום אותו מוכנים להשקיע.

מחיר, הוא נדבך אחד מתוך כמה פרמטרים בדרך לרכישת מכונת תפירה מקצועית, שכן, בנוסף, יש לדעת איזה סוג של מכונת תפירה מקצועית רוצים. וכיצד נדע איזו באמת? שאלה מצוינת, כסוג, אין מכונה שנקראת מכונת תפירה מקצועית, אלא מכונת תפירה ביתית משודרגת או מכונת תפירה תעשייתית, כאשר כל סוג כזה של מכונה, יודע לבצע סוג של פעולה/ תפירה אחד בלבד, כמו למשל:

  • מכונת אוברלוק.
  • מכונת מכפלת.
  • מכונת לולאות.
  • מכונת כפתורים.

ועוד…

לסיכום- לכל מכונה יש את התופר/ת שלה. לכל אחד ואחת מהם יש את אופן השימוש במכונה והם אלו למעשה אשר קובעים את מקצוענותה, על שלל הפונקציות האפשריות המתאימות עבורם.

משלוחים חינם

משלוחים חינם בפריסה ארצית

שירות אישי

שירות אישי מהיבואן

אחריות מלאה

אחריות יבואן ל-5 שנים

איכות

מכונות תפירה מהטובות בעולם