מכונת תפירה מחיר

הסוגים השונים של מכונות התפירה, החברות השונות, השדרוגים והטכנולוגיה, מעמידים אותנו לא פעם, הצרכנים, בדילמה אמתית- איזו מכונת תפירה לרכוש, ומה חשוב לדעת בטרם הרכישה. בסוגיות אלו נעסוק במאמר שלפניכם.

מכונת תפירה מחיר– מה חשוב לדעת?

סוג מכונת התפירה: עוד בטרם תתחילו להתרוצץ ולחפש, החליטו על סוג המכונה אותה אתם מעוניינים לרכוש. מכונת תפירה מכאנית היא הפחות יקרה והפשוטה מכולן, ככל שתעלו במפרט הטכני של המכונה, עד למכונת תפירה ממוחשבת, המחיר, מן הסתם יעלה בהתאם. לכן, ההחלטה בנוגע לסוג המכונה הוא הדבר הראשון לקראת הרכישה.

מכונת תפירה מחיר מול ביצועים

חשוב להדגיש, כי חלק חשוב בהחלטה שלכם בנוגע לעלות, הוא אופן השימוש שלכם במכונת התפירה. הכוונה, האם אתם רק "חוטאים" בתפירה ובעיקר מתקנים בגדים לבני המשפחה ומדי פעם תופרים פריט כזה או אחר, או, במידה ואתם מעוניינים להתמקצע בתפירה, או כבר תופרים מקצועיים, כך או כך, מכונת התפירה אמורה להתאים לצרכים שלכם, כך שמחירה משקף את איכות הביצועים, החוזק ואורך החיים שלה.

מכונת תפירה מחיר על פי מפרט טכני.

פרט חשוב נוסף בטרם רכישת מכונת תפירה, הוא המפרט הטכני שלה ומאפייניה, למשל:

  • מהירות תפירה.
  • סוגי התפרים.
  • קלות שימוש.
  • אביזרים נלווים אחרים.

המלצה לבחירה במכונת תפירה בעלת תפר ישר וזיגזג הבסיסיים ותפרי קישוט. מהירות התפירה מינימום 650 תפרים לדקה וכמובן האביזרים- מחטים חוטים, כלי ניקוי, שמן לטיפול ועוד, כמובן שאחריות על המכונה והיקפה ואולי הפרמטר החשוב ביותר הוא השירות שלאחר הקנייה ועל זה בהחלט שלא מתפשרים.

מכונת תפירה מחיר זול- האם כדאי?

בסופו של דבר הכל עניין של תקציב וציפיות מהמוצר. חשוב כי תגדירו תקציב ריאלי בהתאם לציפיות שלכם ממכונת התפירה. אין לצפות כי מכונת תפירה במחיר נמוך, תגיע לביצועים כמו אחותה היקרה יותר והמשודרגת עם החידושים המתקדמים ביותר. מנגד, אין צורך להפריז ולרכוש את היקרה שבהן אם אין לכם צורך בכזו. המלצה כי תרכשו את מכונת התפירה המתאימה "למידותיכם" ולרמת הביצועים שלכם, כך תוכלו להבטיח כי תקבלו בדיוק את זו המתאימה לכם מכולן.

קרא עוד: מכונת תפירה ביתית | מכונת תפירה תעשייתית

משלוחים חינם

משלוחים חינם בפריסה ארצית

שירות אישי

שירות אישי מהיבואן

אחריות מלאה

אחריות יבואן ל-5 שנים

איכות

מכונות תפירה מהטובות בעולם