מכונת תפירה ביתית או תעשייתית – מה לקנות

לעיתים קרובות אנו נתקלים בלקוחות המתלבטים האם לקנות מכונת תפירה ביתית או מכונת תפירה תעשייתית.

החלטנו להעלות על הכתב מספר נקודות שיחדדו את היתרונות, החסרונות וההבדל בין שתי הבחירות.

1. מכונת תפירה ביתית לעולם תהיה ביתית, כלומר לא משנה כמה היא יקרה ואיכותית צריך לזכור תמיד כי היא הונדסה לעמוד בצרכים של שימוש ביתי.
אם אתם מעוניינים להשתמש במכונה יום יום שעות רבות בעבודה מאומצת, רוב הסיכויים שהמכונה לא תחזיק מעמד זמן רב. כמובן שככל שמכונת תפירה ביתית איכותית יותר ובנויה חזק יותר היא תוכל לעמוד בעומס לזמן ארוך יותר.

2. מכונת תפירה ביתית איטית יחסית (700-1000 סל"ד) לעומת מכונת תפירה תעשייתית שיכולה להגיע למהירות של 5000 סל"ד.
אם אתם מעוניינים ביכולת ייצור אפילו קטנה, מכונת תפירה ביתית לא תהיה יעילה מבחינת מהירות.
כמו כן משתמשים לא מנוסים מפחדים ממכונת תפירה תעשייתית דווקא בגלל שהיא מהירה מידי עבורם, אל חשש כיום כל מכונות התפירה התעשייתיות, גם הפשוטות, הן בעלות מנוע אלקטרוני המאפשר שליטה מלאה במהירות התפירה כך שהמכונה לא "בורחת" וככל שתצברו ניסיון תוכלו לנצל את מלוא הפוטנציאל שבמכונת התפירה התעשייתית.

3. מכונת תפירה ביתית היא קטנה וקומפקטית אפשר לאחסנה בקלות, אפשר לנייד אותה בקלות. מכונת תפירה תעשייתית שוקלת 35 ק"ג ובנוסך היא מגיעה עם שולחן בגודל 120X55 ובמשקל נוסף של 15 ק"ג. את גודל השולחן אפשר לשנות לפי הצורך ולהקטינו ע"י נגר לכדי אורך של 90 ס"מ .

4. ישנה תמיד אפשרות לקנות תחילה מכונה תפירה ביתית ולאחר מכן לרכוש גם מכונת תפירה תעשייתית. קניה של מכונת תפירה תעשייתית לא תייתר את מכונת התפירה הביתית שכבר רכשתם. מכונת תפירה תעשייתית תופרת רק תפר ישר!!!
מכונת התפירה הביתית תוכל להמשיך לשרת אתכם מפעם לפעם בתפרים נוספים כמו זיג זג, לולאה, תפירת כפתורים ועוד.

5. כל האמור למעלה נכון גם לגבי ההבדלים וההתלבטות בין מכונת אוברלוק ביתית ומכונת אוברלוק תעשייתית. בנוסף יש להדגיש כי גם במקרה של אוברלוק רכישה של מכונה ביתית ולאחר מכן רכישה של מכונה תעשייתית אינה מייתרת את המכונה הביתית.

היתרון של מכונת אוברלוק ביתית הוא קלות המעבר בין תפר רגיל לתפר צר(תפר כלה או בייבי) , במכונת תפירה תעשייתית המעבר דורש החלפת סט חלקים ועבודת טכנאי, כך שבסטודיו קטן בנוסף למכונת אוברלוק תעשייתית רצוי גם שתהיה מכונה ביתית לבצוע עבודות של תפר צר.

מעוניינים לקנות מכונת תפירה או אוברלוק?
נשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם בבחירת המכונות המתאימות לכם ביותר.

משלוחים חינם

משלוחים חינם בפריסה ארצית

שירות אישי

שירות אישי מהיבואן

אחריות מלאה

אחריות יבואן ל-5 שנים

איכות

מכונות תפירה מהטובות בעולם