מכונת תפירה אלקטרונית

אם הגעתם למאמר זה, סימן שאתם בצומת התלבטות. את מכונת התפירה שלכם אתם מכירים ותופרים אתה מזה תקופה ארוכה, אתם מכירים את תכונותיה ואת האפשרויות שהיא מסוגלת להציע לכם, ותחושת המיצוי והצורך להתקדם מעט, מתחילים לעבור לכם בין האצבעות. אתם מחפשים מכונת תפירה חדשה, משודרגת, כזו שתאפשר לכם לשדרג את התפירה שלכם, הן בדוגמאות, הן בקצב התפירה והן במהירות ובכמות הפריטים שאתם תופרים.

אתם כבר לא חובבנים, אמנם לא מקצוענים ממש, אך יודעים מה נדרש לכם על מנת להוציא איכויות תפירה טובות יותר מאלו שהיו לכם עד כה.

לפני שנמנה את יתרונותיה של מכונת תפירה אלקטרונית, חשוב לדעת כי איכותה ותכונותיה של המכונה הינן תלויות הקשר מחיר, טכנולוגיה, חברה מייצרת.

ישנם דגמים רבים, של חברות שונות והקושי בבחירה הוא רב, שכן, פערי המחירים והטכנולוגיה מהווים פקטור משמעותי בהחלטה הסופית לרכישה שלכם, אז לפני שתשאלו, פרסנו לפניכם כמה מיתרונותיה של מכונת תפירה אלקטרונית.

מכונת תפירה אלקטרונית – היתרונות

להבדיל מאותה מכונת תפירה ביתית, בסיסית, מכונת תפירה אלקטרונית מעניקה כמה יתרונות חשובים לתופר/ת:

  • מכונת תפירה אלקטרונית היא ללא כפתורים, במקום יש לחצנים וצג, לעיתים יש מסכי מגע.
  • מכונת תפירה אלקטרונית בעלת מנוע אלקטרוני, מה שהופך אותה לעמידה יותר לאורך יותר שנים.
  • ניתן בלחיצת כפתור אחת לבחור דוגמת תפירה מתוך מס' רב של דוגמאות תפר (תלוי בדגם המכונה שבחרתם יש מכונות עם 30 דוגמאות וכאלו עם 700), המכונה יודעת בנוסף, להתאים את אופיו של התפר בהתאם לדוגמת התפירה הנבחרת.
  • תוכלו לבחור את רוחב ו/או התפר שתרצו.
  • השחלת המחט נעשית בצורה מהירה וחכמה.
  • הספק תפירה/ כוח, מכונה אלקטרונית מהירה יותר ממכונת תפירה מכאנית, בנוסף אפשר לשלוט במהירות המקסימום, כמו כן בחלק מהמכונות יש מנגנון Start/Stop.לתפירה ללא צורך בדוושה.
  • שליטה במיקום המחט למעלה/למטה בסיום התפירה, מה שחוסך את סיבוב גלגל התנופה.
  • ניתן לקבוע נק' חיזוק התפר בתחילתה ובסופה של התפירה.

למי מתאימה מכונת תפירה אלקטרונית?

מכונת תפירה אלקטרונית מתאימה לכל אחד המעוניין להתקדם עם התפירה הביתית אותה מיצה. מכונת תפירה אלקטרונית אינה מומלצת לתופרים מתחילים, אחרי הכל, לפני שמתחילים לרוץ, כדאי קודם כל ללמוד כיצד ללכת.

משלוחים חינם

משלוחים חינם בפריסה ארצית

שירות אישי

שירות אישי מהיבואן

אחריות מלאה

אחריות יבואן ל-5 שנים

איכות

מכונות תפירה מהטובות בעולם