דגשים לבחירת מכונת תפירה ביתית

כאשר אנחנו רוצים לקנות מכונת תפירה ביתית עומדות לנו אפשרויות רבות מאוד ומגוון גדול לבחירה.

איך לבחור מכונת תפירה?

להלן שאלות שצריכות תשובה ויעזרו לנו להחליט:

1. עבור מי המכונה? שאלה זאת נועדה לקבוע עד כמה אנו צפויים להשתמש במכונה .

עבור הסטודנט/ית – משתמשים אלו אנו מגדירים "כבדים" ,הם משתמשים במכונה יום יום , הם גם תלויים מכונה על מנת לעמוד בדרישות הקורס , ישנן הגשות רבות ומועדים קצובים. לסטודנט נמליץ לבחור מכונה בטווח הבינוני ומעלה, כלומר לא לבחור את המכונה הבסיסית והזולה ביותר. בד"כ בכל יצרן ומותג ככל שמחיר המכונה עולה כך גם המכונה תוכננה לעמוד בעומסי עבודה גדולים יותר.

באותה קטגוריה של הסטודנט, נמצא גם את בעלי התחביב המנוסים, את בעלי המקצוע והמעצבות שבנוסף למכונת תפירה תעשייתית הם מעוניינים במכונה נוספת ביתית לביצוע פעולות משלימות ומגוונות אשר אינם מצדיקות קנייה של מכונת תפירה תעשייתית.

עבור משתמש/ת מזדמן – משתמשים אלו מעוניינים במכונה לשימוש ביתי קל של תיקוני בגדים, תפירת תחפושות ועוד, באופן כללי שימוש מועט מאוד במכונה (כל מספר שבועות). במקרה זה אפשר להסתפק במכונה בסיסית ופחות יקרה.

2. מה היינו רוצים להשיג בשימוש במכונת התפירה? כיום גם מכונת תפירה בסיסית מגיעה עם מספר פעולות גדול יחסית שכולל בין השאר, תפר ישר, זיג זג , תפר נסתר, תפר חיקוי אוברלוק, לולאה וכן תפרים מיוחדים לבדי סטרץ סינטטיים.

האם היינו מעוניינים גם בתפרי קישוט שונים? בכדי להוסיף עניין נוסף לעיצובים שלנו. ישנן מכונות מכאניות המציעות עד 80 סוגי תפרים. ישנן מכונות אלקטרוניות פשוטות שמאפשרות 50-200 דוגמאות תפר ואפילו יותר.

3. האם אני מעוניין במכונת תפירה מכאנית או אלקטרונית?

מכונת תפירה מכנית – ישנם משתמשים שנרתעים מאלקטרוניקה במכונת התפירה.
מפחדים שהיא תהייה מסובכת יותר לשימוש, שבמקרה של תקלה אלקטרונית ישלמו כסף רב לתיקונה .
שהרכיבים האלקטרוניים יקרים מאוד במקרים של תקלות.

אומנם בקנייה אצלנו אין מקום לחשש כזה, גם מחירי הרכיבים האלקטרונים וגם מחירי התיקון נוחים מאודו ולא יקרים, אך עבורכם קיים מגוון גדול של מכונות תפירה מכניות, החל ממכונה בסיסית ביותר ועד מכונות עם 80 סוגי תפרים, מנוע חזק ואפילו מכונות בעלות מנגנון תפירה תעשייתי.

מכונת תפירה אלקטרונית- יש מגוון גדול מאוד של מכונות , החל מפשוטות מאוד המציעות מספר מצומצם יחסית של תפרים אך יש להם צג אלקטרוני ולחצני שליטה , מעבר לכך יש מכונות עם 50 תפרים, 100 תפרים, 200 תפרים ואף יותר מכך, בחלק מהמכונות יש מסכי מגע, חיתוך חוטים אוטומטי, חיזוק אוטומטי, תפירה ללא דוושה, כיוון מהירות, תאורת לד חזקה ועוד.
המכונות האלקטרוניות מציעות מעבר לתפרי הבסיס גם מגוון רחב לעיתים עצום של תפרי קישוט שמאפשרים חופש גדול בעיצוב פרסונלי העשרת מראה המוצר והוספת מימד אישי לכל בגד או מוצר.

נשמח לעמוד לשרותכן ולעזור לכן לבחור מכונת תפירה ביתית המתאימה ביותר עבורכן.
בין אם תבחרו במכונת תפירה בסיסית או משוכללת יותר, בין אם מכונת התפירה תהיה מכאנית או אלקטרונית אצלנו תמצאו תמיד מכונות אמינות ושרות אמין לשנים רבות.

משלוחים חינם

משלוחים חינם בפריסה ארצית

שירות אישי

שירות אישי מהיבואן

אחריות מלאה

אחריות יבואן ל-5 שנים

איכות

מכונות תפירה מהטובות בעולם